Organisatie

Ben je op zoek naar een ‘Professioneel Organisator‘, een ‘Virtueel Assistent‘ of een ‘Freelance interim ZZP-er‘ die jou op allerlei gebieden kan ont-zorgen?

VAJA-events kan veel voor je regelen, zodat je niet afgeleid wordt door allerlei  ‘bijzaken’ die ervoor zorgen dat je onvoldoende tijd hebt je te concentreren op de ‘hoofdzaken’ binnen jouw bedrijf. Of wellicht spelen er andere zaken die voor jou op dit moment meer prioriteit hebben of gewoon even belangrijker zijn, waardoor er werkzaamheden blijven liggen? Dan is VAJA-events er voor jou!

Zoek je iemand die kan organiseren, plannen, structureren, overzicht kan creëren en die jou kan ondersteunen? Neem dan gerust contact met mij op. Ik kan je de ‘extra handjes’ bieden die nodig zijn om die zaken aan te pakken waar jij niet aan toekomt.

Aan welke werkzaamheden kun je zoal denken?

– organiseren van zakelijke events (b.v. congres, workshop, training, lezing).

– organiseren van personeelsuitjes/-feesten.

– maken van (jaar)planningen, draaiboeken en (digitale) activiteitenplannen.

– structureren van werkzaamheden, e-mail, archief, werkplek.

– schrijven en borgen van werkprocessen.

– teksten redigeren.

– ondersteunen bij marketing & communicatie activiteiten.

– inzetten en begeleiden van verbetertrajecten op secretariaten.

Advertenties